Lista

Hittade en jättekul blogg,där jag tog denna listan.

     Om mig
  • fullständiga namn: Linnea Felicia 
  • fördelsedag: 2 februari
  • familj: Mamma,Pappa,storasyster Amanda,lillasyster Filippa och hunden Salsa.
  • hårfärg: blondie
  • ögonfärg: turkosblå
  • skostorlek: 40.Big,I know!
  • bästa vännina:  Kan ärligt talat inte välja,älskar dom allihopp på olika sätt och vis!
  • civilstånd: singel
  • längsta förhållandet: 1 månad och två veckor
  • senaste kyssen: Hum...
  • shoppar mest gör jag på: H&M tror jag.
  • någon piercing eller tatuering?: I öronen.
  • hur många skor har du?: Hmm...typ 10 par,fast fler blir det!.
  • hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad?: Jag vet inte,det är mammas och pappas pengar.
  • hur många byxor har du?Tre långa och typ massa shorts
  • dyraste plagget?: Ingen aning,mina Replays tror jag?

 

Personliga favvisar

  • färg: jag gillar rosa och vitt mycket.Och svart!
  • maträtt: Potatisgratäng med lövbiff
  • tjejnamn: Thea och Chloé
  • killnamn: Philip och Eric
  • ämne i skolan: bild,syslöjd och engelska.Jag är inge bra på slöjd,men mina ideer är många och bra.Önskar att jag kunde göra dom lika bra xP
  • klädesplagg: Jeans,klänning.ALLT!
  • sport: Fotboll
  • grupp: U2 och Rolling Stones
  • kvinnlig artist: Hm...Jag vet inte
  • manlig artist: ingen aning.Men Bono sjunger fantastiskt!
  • uttryckingen aning,jag vet många kuliga.

Har jag någonsin?

  • snusat: NOO!
  • druckit: ...
  • flugit utomlands: Många gånger,mer gånger än jag har skor,kanske 12-14.
  • brutit mot lagen: säkert utan att tänka på det
  • fått dig själv att kräkas: jaa...
  • badat naken: näpp,jag brukar använda min bikini.om jag inte badar i badkar då :P
  • börja gråta för att få som du vill: Well,när jag var liten.
  • sport jag aktiverar mig med: gymnastik i GF Energo
  • tar du droger: Hugs no drugs.Svar nej alltså.
  • schampo jag använder: olika varje dag
  • vad är du mest rädd för?: att dö smärtsamt.
  • jag lyssnar på i min ipod: massor!
  • senaste sms: Från Ester
  • vart vill du gifta dig?: Ingen aning
  • Hur många msn kontakter har du?: För många!

Snabbisar

  • choklad eller sega skummisar - Choklad
  • tåg eller flyg - Flyg
  • guld eller silver - Silver
  • hemma kväll eller bio - Hemma kväll
  • VHS eller dvd - Dvd
  • torrt eller blött - Torrt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken rolig lista! =)

Postat av: Hanna

har oxå gjort den nu :D

2007-04-02 @ 10:52:40
URL: http://pinkbanana.blogg.se
Postat av: Anonym

haha bra lista du men du har snott min replik!! Din lille rååtta :) hugs not drugs, har jag sagt det till dig :P

Puss puss Love you

2007-04-02 @ 11:27:31
Postat av: Felicia

Rolig lista :) Den måste jag göra :P

2007-04-02 @ 19:44:47
URL: http://felicias.webblogg.se
Postat av: julia

Har samma skostr.. Men det är inte så stort egt. om man jämför med Paris hilton t.ex....

2007-04-03 @ 23:00:55
Postat av: anna

"Jag vet inte,det är mammas och pappas pengar.", haha.. hur gammal är du egentligen?

2007-04-07 @ 13:18:32
Postat av: Felicia

Anna:Jag är fjorton år och får inte barnbidrag,därför vet jag inte hur mkt pengar jag gör av med på kläder varje månad.Mamma och pappa betalar mina kläder,skor etc. sJälv köper jag smink,smycken,biobiljetter-ja allt annat sånt!

2007-04-07 @ 19:02:02
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback