Övriga planer för påsklovet

Hello folks!
Onsdag idag,vilket betyder Grey´s Anatomy på kanal 5 och Top Model vid sidan av på kanal 3.Och onsdag denna veckan betyder också att det bara är denna dagen + 5 dagar till kvar av mitt påsklov.Suck.Planer för restrerande dagar av lovet ser ungefär ut så här:
♥Onsdag:Kanske åka ner på stan och lämna tillbaka klänningen :'(
♥Torsdag:Kanske vara påskkärring.Nej,man är inte för gammal för det!Och kanskje åka och kolla på Hannas(
http://pinkbanana.blogg.se ) tennismatch i SM på GLTK.Inga självklara planer
♥Fredag-Söndag:Vara i Skåne hos hela tjocka släkten.Och äta godis+ få påskägg.Can't wait xP
♥Måndag:Sjunga med kören,påsksånger(vad annars?).I hälften ska man typ stå och humma,skittråkigt.Tror att jag ska säga upp mig runt påsk nästa år,för att sedan börja när påsken är över.Hmm...Får fundera mer på det.

Idag bokade jag klipptid,som jag tänkt göra sedan januari.Hehe.så söndagen den 15/4 bär det av till Klippt&Skuret i Mölndal till min favvofrisör.Har fortfarande inte bestämt hur jag ska ha det.Långt men inte så här längt.Har typ mer än 50 centimeter långt hår,för det är längre än i sexan och då hade jag 51 cm när vi mätte i skolan.

Nu har jag nästan fixat så att vi har iTunes 7.1 så min nano funkar här,Ska köra in bra låtar och ut de dåliga.Sammanlagt blir det typ 200 av 500 möjliga.Shit vad dålig musik vi har på iTunes.

Måste gå,men vi hörs.Ciao!♥



Kommentarer
Postat av: Amanda - I´m back

ÅH Grey´s!!!!!! Mitt absloluta favvo-pogramm!!

Postat av: Amanda

Top Model får man inte missa! =)

2007-04-04 @ 15:45:50
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Angående designen så är jag hemskt ledsen för att jag inte mailat, har helt enkelt inte hunnit, men på påsklovet ( vecka 15, för min del) lovar jag att ta tag i det :) //Jenny

2007-04-04 @ 18:37:45
URL: http://www.bluedreams.blogg.se
Postat av: Loppan

sorry allihopa, men ingen grey´s anatomy idag inte, ishockey match på gång istället....

2007-04-04 @ 19:16:36
Postat av: Felicia

Amanda:Mitt med!
Amanda:Näe,fast jag missar stora delar
Jenny:okej,tack vad bra:)
Loppan:VA!Noo....

2007-04-04 @ 19:28:41
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback