Dagens shopping

Hejsan alla!
Idag efter skolan tog jag en sväng på stan med Olivia.Köpte present till Ester och Fanny,men de läser ibland så jag kan inte skriva vad.Sen köpte jag såklart lite till mig själv också,jag menar,lite shopping ska man väl ha på en fredag!Det jag köpte var:
♥en grönskimmrande metallic creme ögonskugga från H&M.Jättefin,den var bara pyttelite grön
♥en Jasmin-body lotion från The Body Shop.Endast 10:- mot de vanliga 50:-.Vilket kap!

GRAND Parfymeri hade dom ursöta 5 ml Cacharel Amor Amor flaskor för 35:-,och jag har velat ha den parfymen jättelänge.Vad tycker ni,ska jag slå till? Om jag ska det gör jag det nästa vecka,då dom skulle få in parfym tester.

Nu ska jag gå in på min
favvohemsida och läsa lite bloggar.

Pussar och ha en bra fredag♥

Kommentarer
Postat av: MissSofies

Du gillar TBS va? Ja me ;)
Men guud lyllos daj! Köp parfymen, om du följer mitt råd :P

Postat av: Felicia

Miss Sofie: Japp,älskar det!Hm,ja,35:-,vad är egentligen det?Köper den nog!

2007-02-23 @ 19:23:12
URL: http://feliciasshopping.blogg.se
Postat av: MissSofie

Förresten, hur gör du dom där hjärtanen ? Jag vill också kunna det !

2007-02-24 @ 15:55:27
URL: http://quichic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback