Dagens why not

Varför inte?Varför,varför,varför?Varför finns inte den där underbara väskan jag vill ha i svart?Är den tvungen att enbart finnas i fulvitt?WHY!

Ehrm,nu när jag klagat lite ska jag förklara.Var på stan idag(köpte NADA till mig själv!Woho,I'm proud!) och var inne på Vero Moda.Såg ett par snygga saker och funderade på varför jag inte handlar där.Tja varför inte?Dagens andra varför.Anyway,jag såg som sagt fina saker och precis när jag skulle gå ut låg den där framför mig.En ljuvlig kviltad väska i vitt med lång axelrem.Exakt en sån jag letat efter.Och där är den.Men i vitt!Trés merde och skit och sacre bleu(de enda sakerna jag kan på franska uton bonsoir)!Det är sådär ruskigt retligt,typ flicka söker pojke,flicka finner perfekt pojke,flicka upptäcker att pojke inte är så perfekt(pyttefel),flicka arg.I alla fall,jag letade igenom hela affären(som tur var inte så stor) och när jag gjort det från übersmarta jag en briliant idé: jag kan ju fråga någon som jobbar där om den finns i svart!Så det gör jag,men den fanns bara i vitt apperently.=(.MEN jag såg en annan snygg väska i svart(ochså kviltad).Den hade liksom ett kedjehandtag och var en axelväska.Maybe baby om vi har tur hittar jag en fin i London.Ska ju dit på söndag.Nej,nu Felicia borde du plugga engelska och spanska.I know,men jag orkar inte bry mig.

Saker jag ska göra:
- komma på vilken färg jag ska  måla mina naglar i(lutar åt mörk ton: mörklila,vinröd eller svart)
- och sedan måla naglarna
- göra engelskan
-för att sedan kolla ytterligare ett avsnitt av los mujeres desperados(Desperate Housewives)
- och sedan en viktig sak: sluta prata med dig själv när du blogar,det är lite creepy!

Fast först ska jag läsa alla bra bloggar jag hittat,det är liksom viktigast!Puss och kram♥

P.S:har ni en åsikt om vilken färg jag borde måla naglarna i?jag vet,jag vet I-landsproblem,men vad tycker ni?D.S

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vinrött ;) Pusspuss

Postat av: Felicia

Fanny:det målade jag i panik imorse xP.Alltid samma sak

2007-02-06 @ 14:41:21
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback