Gammalt kollage pga. tidsbrist+konstig dator

160669-22

Hej och hå!
Idag är min dator på sitt skumma hu,ör,färgen är weird och den släcker ner sig.Från min gamla blogg tar jag detta accesoarkollaget.Här ser man hur en vit tröja och svarta byxor kan bli så upphottat av en drös accesoarer,något vi svenskar måste bli modigare med!Våga färg,våga udda och våga egen stil!Lär av danskarna.Såg bilder på danskar på d
enna blogg,se så modiga och så snyggt klädda våra danska vänner är.Så lyssna på fegisen No1 och våga accesoarerna,mönster,färg och personlighet i kläderna.

Sen då till del två:mitt stora problem(mina stora problem)
Igår natt kunde jag inte sova,låg och läste,tittade i taket,klappade min hund,läste lite till,gjorde matte runt 2.Jo seriöst,matte klockan 2.Jag var klarvaken.Hm.Kan det inte skapas en speciell klass på Samskolan för de som är  väldigt pigga  på natten och otroligt trötta på morgonen?Hum.

Problem två:
Vi har massor av läxor,och det enda jag orkar när jag kommer hem på dagarna är att sova eller vara inne på datorn.Var ioch för sej mkt smart och läste i engelska grammatiken istället för bok.Mina ideér är superbra=)

NU måste jag sova.Och just det,vi har simning med klassen imorrn.Kul att visa upp sin bleka och degiga vinterkropp för hela klassen.En del har vart så elaka och åkt iväg till nått varmt ställe,och dom är ju lite brunare.Nu ska jag få bukt med den sömnlösa Felician,kanske stänger in henne i garderoben?

Pussar till er som orkar läsa mitt struntprat♥

Kommentarer
Postat av: MissSofies

Du vet väl att man kan skriva med tangentbordet i paint? Personligen kan jag inte göra kollage så jag får nöja mig emd det ;).

Postat av: Felicia

Jaa,jag hittade det för ett tag sen,men texten var så liten.Sen lärde Fanny mig att man kunde ändra den.Men tack ändå =)

2007-02-23 @ 17:38:30
URL: http://feliciasshopping.blogg.se
Postat av: Sussi

Gulligt kollage!

2007-03-02 @ 22:23:39
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback