Härliga tisdag

Idag har det varit en bra dag.Den startades med 600 meter simning med klassen på Valhalla.Kändes inte så hemskt,såg faktiskt rätt brun ut i min bikini.Okej,men inte så sjukt vinterblek degvit.Sen så hade vi kul lektioner,som slutades med kemilabb.Haha,springa runt i stor vit rock och enorma brillor är bäst.Vi eldade olika vätskor,och det är bara att konstantera:bensin är jävligt brandfarligt.Jag fick äran(hmpf)att tända på och min hand höll på att fatta eld.Det sa bara poff och så bran det.Jaja,nog om kemi,vi går över till biologi och mat i stället.DET ÄR JU FETTISDAGEN IDAG!Jag har ätit en stor semla(som jag gav hälften av till Emil) och en liten som var äcklig.
Sen tränade jag och nu när jag är hemma och har fått temla och juice+hittat senaste VR är lyckan full.Att nya Desperate Houswives avsnitt kommer sen är ju ännu bättre.Kan inte lägga in bilder eller länkar,vågar inte då datorn är knäpp.

Pussar och kramar/Felicia

P.S:om jag får en Weetabix med mjölk är jag lite mer lycklig,att träna 1,5 timmar och sen inte äta är klantigt!

Kommentarer
Postat av: Ester

Haha, det är jätte kul att ha på sig kemi-glasögon, man ser sjukt smart ut... xD

Postat av: Liina

Hej Felicia, hälsningar från Finland! Ville bara tipsa om bloggens deskription (eller vad heter den där raden däruppe?).. i alla fall. "Life's too short not to wear beautiful things" borde det vara. :)

2007-02-21 @ 13:48:20
URL: http://duussi.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback