I'm off to London

Wihoo!Imorgon bär det av till London, så ni lär inte höra något från mig på ett par dagar.I London blir det dock inte så mycket shopping:'(."Vi är ju där för att fira pappas 50-års dag" citerar jag mamma.Men hallå,pappa fyller väl inte 50 i fyra dagar eller?Kan jag inte få shoppa någon dag åtminstone?Jag trodde att barnens lycka stod högst upp på önskelistan för pappa,och jag blir ju lycklig av shopping,så då kan det ju vara en sorts present till pappa,eh,sponsrat av pappas plånbok förstås:).Tro inte att jag är en känslokall liten mean bitch nu,för jag älskar pappa väldigt mycket,och hans plånbok lite extra;).Näe,men lite shopping blir det nog,det får han allt tåla när han reser som ensam kille med fyra damer(och väldigt shoppingglada damer dessutom).Om papps får bestämma blir det mycket museum och mycket London,men han gillar faktiskt att shoppa,så det blir kanske lite shopping ändå.Förhoppningsvis även för moí.När vi ändå pratar om pappa ska jag ta upp en orättvis sak.Pappa shoppar nästan enbart på NK,kan inte jag också få shoppa enbart på NK?Including undies,strumpor och smink.Tack!Fanny sitter bredvid mig,så jag ska citera hennes smarta(men kanske för smarta) utlåtande:"Felicia det är så här att din pappa tjänar sina egna pengar och den dagen du tjänar dina egna pengar så får du shoppa hur mycket du vill och var du vill".Jäklans vilken smart kompis.När jag blir 20 och mångmiljadär ska hon få en rosa Lambourgini och en snitzig Bayswater av mig i  present.Den du Fancy!


Om vi nu skulle hålla oss kortfattat till ämnet:Imorgon 16.00 bär det av till Landvetter Flygplats och den 15/2/torsdag) 20.30 är vi på planet på Stanstead Airport i London och åker hem igen.23.30 bör vi landa. Så vi syns på fredag.Bye bye♥

P.S:min dator har dampat i många dagar,så ni hör kanske inte av mig på mycket länge.Men jag finns och kanske,men bara kanske,så funkar datorn bättre efter ett par dagars semester.Är datorer som människor?D.S


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det bra i London! Du får blogga om hur det var när du kommer hem :) Skulle vara kul å läsa eftersom jag alltid drömt om att få åka till london...

Postat av: Jenny

Svar på kommentar: Ja man laddar hem helt gratis och sen e det bara å använda :)

2007-02-10 @ 19:35:22
URL: http://www.bluedreams.blogg.se
Postat av: elin

kul att åke till london

2007-02-10 @ 19:54:22
URL: http://ellenssida.blogg.se
Postat av: Felicia

Jenny:Japp,jag ska skriva lite varje dag och fota massor av snygga kläder och annat,så det kommer hoppas jag=)
Elin:ja,verkligen!

2007-02-10 @ 21:22:36
URL: http://feliciasshopping.blogg.se
Postat av: Anonym

hmmm ska inte föräldrar prioritera barnen och inte sig själva.... så e det med mina iaf

2007-02-25 @ 22:09:31
Postat av: Felicia

Anonym:självklart prioriterar mina föräldrar oss barn mest,men det är ju inte så att pappa använder alla pengar på kläder till sig själv.Vi får massor av kläder,men kanske inte bara märkeskläder,med tanke på att jag växer som sjutton(ca 10 cm på 1,5 år)

2007-03-04 @ 21:14:48
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback