All about Felicia

Här tog jag listan.

1. vad heter du?
Felicia
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag älskar namnen Thea och Chloé.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Gabriella eller Matilda
4. vilket stjärntecken är du? vattuman
5. vilken årgång är du? 1993
6. vart bor du? Göteborg
7. bott utomlands? Nääe
8. flyttat antal gånger? hehe, bara en när jag var 5....månader xP.
9. vart skulle du vilja bo? I New York eller London. Paris funkar fint också.
10. vilken skolklass? 7 D
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag skulle vilja skriva om typ mode eller bli designer

UTSEENDE
1. hur lång är du? 166 sköna centimeter.
2. hur mycket väger du? hmmm...mellan 45 och 50 kg
3. hårfärg och frisyr? låångt,bloont hår
4. ögonfärg? ljusblåa.
5. mest nöjd med? huuuum...jag gillar noog mina läppar och mitt hår.
6. minst nöjd med? övrigt.Fast minst med benen(såå korta) och fossingarna( de enorma jga fått efter papps.
7. skostorlek? 39 - 40 (!)
8. glasögon? nä,linser every day
9. har du några piercingar/tatueringar? nä...eller jag har hål i öronen!

FAVORITER
1. filmer? Pirates of the Cariibean 1, 2 och 3 när den kommer.Sen gillar jag massa mer filmer, öär en riktig romantiska komedier - junkie
2. låtar? hmm,Snnow av Red Hot Chili Pepper, Angie av Rolling Stones, Pride av U2 och den stilen.
3. årstider? la sommar i Spanien och vintern i pulkabacken
4. mat/dryck? hmm,jag vet inte jag gillar inte mat xP.Nä men svårt att säga...jag älskar molönk(aka. njölk) och vatten(aka. eh...vatten?)
5. djur? vovvsingaar!
6. färg? vitt,guld,rosa,svart m.m.Ljusa toner(stark avsky mot starkare färger!)
7. parfym? V&R Flowerbomb är den absoluta favvisen(kan man få nog av den?Kan du?Det kan inte jag!)men DKNY Be Delicius använder jag varje dag(när jag inte har flowerbomb).
8. tv-program? Desperate Housewives,Greys Anatomy och O.C.
9. ämne i skolan? Engelska,bild och idrott
10. sysselsättning? ähh...

Saker
1. vad använder du just nu för jacka? en blå(allt för kall!) kappa från H&M
2. vad använder du just nu för skor? svarta VAGABOND stövlar eller mammas näbbstövlar från 80-talet.
3. favoritfärg på kläder? oj...vitt,svart eller grått i kombination med ljusare färger som rosa,blått,grönt och gult.
4. favoritmaterial på kläder? kashmire och bomull(L)
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en adorable vit klänning från H&M(som ska införskaffas) och de där skorna från Marc Jacobs vill jag också ha!
6. favoritaffärer? Victoria Arena har mysig miljö,H&M fyndar man always på,NK har snygga saker och amndra övriga affärer.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? HUM.Olika!
8. favoritmärke? Väskor: Mulberry Skor: Louboutini Jeans: Acne,Replay eller Tsubi Övriga kläder: olika märken.Chloé är dock ett älskat märke
9. vad har du för byxstorlek? 26-27
10. vad har du för tröjstorlek? 34 oftast 36 om jag vill ha loose fit. XS..

Gah,mer?datorn eller jag kollapsar snart!


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan
2. vilken färg på tapeterna? nån blå turkos färg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt,trä och mängder av andra.
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng...
5. vad vill du ändra där inne? a lot
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nää
b) video/dvd? nää
c) dator? nää
d) stereo? yesbox.
e) telefon? Mobil...
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannarnas fula trädgård och vardagsrum.
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? det är jag,bruno och lilla gubben... och salsa
10. favoritpryl i rummet? sängen

Frågor
1. vad heter din morfar? Ingvar.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu ? inget tror jag.
b) skolväska just nu? skolböcker,iPod,mobil,nycklar,läppsalvor,Rosebud och annat
c) handväska eller liknande just nu? Samma som ovan.
3. vad är du beroende av? Rosebud, Desperate Houswives och melontuggumin med svarta kulor i..
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud.
6. vad tror du på? inget
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag har tagit avstånd från kyrkan.
8. vad köpte du senast? ett melontuggumi(L)
9. har du nåt husdjur? en hund som heter Salsa
10. vad bor du i? Ett vitt radhus a 4 våningar.

GREJER
plånbok: en guldig med rosett
tandborste: en aguafresh med trungskrapa.
smycken: klocka,örhängen och ett halsband
solglasögon: enorma från en affär med märken i Gibraltar..
underkläder: ja.
nagellack: Mavalas

SLUUUT!Nu måste ni veta massor om moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback