Ännu en lista...

Denna från Sigrids blogg


Favoritväska:
Min svarta från Accesorize
Skostorlek: stora.39/40
Hårfärg: blont
Ögonfärg: blåa.ljusblå
Favoritfilm: många,men Pirates of the Carribean är ju grymt bra!
Favoritskor: ballerinor,all kind.Men de söta loafersen från Marc Jacobs är ju för söta!.
Drömjobb: Någonting med mode,gärna modejournalist.Men jag gillar att skriva,hålla ordning på papper och sånt.
Favoritkaffe: Blä,kaffe är äckligt!
Sofi eller Ebba: Ebba.
Favoritstövlar: ähm.mammas från 80-talet och mina VAGABOND.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: ingen aning.olika..
Hur många skor har du: inte så många,men fler ska dt bli(mina fossingar växer inte mer nu)
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci på kläder och LV på väskor i think.Båda
Kilklack eller stilett: gillar inte klackar.
TV-program: O.C,Greys och Ugly Betty.Och desperate houswives..
Drömutseende: Hm.Söt som Micha,men jag trivs med mitt(utom på morgonen...).
Fulaste plagg i din garderob: ehm.en illrosa kofta!.
Snyggaste plagg i din garderob: mycket,men mitt a-linje linne från ZARA används flitigt
Favorittidning: Glamour,VR och många andra.
Länder du varit i: England,Danmark,Norge,Tyskland och Spanien(fast flera gånger om,tror att det blir åttonde sommaren i Spain nu)
Länder du vill till: USA och Frankrike.
Favorithändelse i hela ditt liv: vet inte
Drömbil: no clue

Vill ha mest just nu..
Skor: ballerinor i mängder!
Klänning: urgullig från Vero Moda och många från H&M
Väska: En Mulberry Bayswater,en LV-speedy en.....
Jeans: Vet inte,men nya behövs!.

Ett eller annat..
Chloé / Celine:
Chloé .
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin
Latte / Cappucino: Te!
Coca Cola / Pepsi: Inget av de,gillar inte läsk.
Paris / Nicole: Nicole.
OC / Beverly Hills 90210: OC!
Puss / Kram: kram.
Pastasallad / Kycklingsallad: kycklingsallad.
Fläkt / solfjäder: fläkt!
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Yes.
Snubblat runt i dina klackar? använder inte klackar,men jag snubblar lite här och var på mina låga skor.Clumsy me!.
Varit avundsjuk på någon? ouí.
Hatat någon? nej
Velat rymma och skaffa nytt liv: sometimes.

NU:GREYS ANATOMY!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Heej my loveli babe -. Shiit va greys va spännande idag, sp i sluet :O ;)
Vad har du gjort på studiedan då ?
Älskar deej mest pusspusspuss

2007-01-30 @ 22:02:57
Postat av: ida

rolig lista


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback