En lång lista

Lista från denna bloggen.


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
jag har olika nyckelknippor för olika saker:hemma,cykel och skåp.Men totalt sex nycklar.
Vilken svordom använder du mest?
Shit eller fan.
Äger du en iPod?
En silvrig nano
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Njäe,inte bra på att ta foton eller att bli bra på dom:P.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Rosa - the movie.
Har några av dina vänner barn?
Nej,
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
mycket saker,vet inte riktigt.Sånt jag vill ha.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk.
När var senast någon stötte på dig?
i måndags.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
ingen aning,roliga saker.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Nja,en kompis till mig som känner många sa att hon nästan aldrig hört nått skitsnack om mig.Kul=)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja,min favvofilm var Micke och Molle eller Törnrosa
Hur många syskon har du?
Två
Äger du några band t-shirts?
Näpp
När flög du senast?
I höstas
Läser du för skojs skull?
Självklart! senast en shopaholics bekännelser,igen.
Pratar du några andra språk?
Lite spanska och mycket engelska
Har du en stationär dator eller en laptop?
ingen egen dator,men familjen har en stationär och papps har en jobblaptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Önskningar och planer
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Aldrig!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja.
Vad har du med dig in på bion?
biosällskap,vattenflaska och en godispåse
Vem var din favorit lärare?
Ingen aning,men engelskaläraren Andrea är snäll.Att det är mitt favvoämne kan bero på det.Fast bild-Calle är också kul=)
Vad har du för väder?
Regn och mulet=(
Har du en blogg?
Ja,denna
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snäll,rolig,han ska se bra ut(ja faktiskt!),han ska kunna få mig att skratta(vilket inte blir så svårt)
Gillar du din boendesituation?
Japp,men jag vill ju ha större rum så det får plats mer möbler och en klädställning
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
För att fungera mindre än åtta,säg 6.Men fö att inte vara skit grinig och tröttare än tröttast runt 8-9 timmar.
Äter du frukost dagligen?
ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jaa,skolan träning,läxor och kompisar.och tvn och datorn.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Mja ibland är jag väl pratig,I have my days:P
Vilken är din favoritfrukt?
Päron
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Äh,helt ärligt ja,men jag orkar inte kolla så det blir nog nej.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Hm.Jag gillar inte att stava fel men(som ni som läser märker) blir det en del stavfel ibland
Vad var det senaste du åt?
nudlar
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte riktigt,först ville M att jag skulle heta Matilda och P Gabriella.Sen blev det Felicia
Gillar du senap?
På varmkorv men även fransk på mackan sen ett besök på Le pain francais.
Sover du på sida, mage eller rygg?
sida
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet ej.
Har du någonsin köpt något från eBay?

Tycker du om att krama folk?
ouí.Och att få kramar.I mina kompiskretsar slutas och börjas dagen med massor av kramar.
Skulle du säga att du är trendig?
helt ute och cyklar är jag väl inte,jag vet vad som är inne,men vissa trender tål jag inte och då får det va!Äger du en digitalkamera?
Nej men min familj har det
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Näe inte så mycket
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
"I taket lyser sjärnorna"
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul lista!

Postat av: Ally

Haha, jag åt också nudlar senast ;)

2007-01-30 @ 17:57:42
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Amanda

Rolig lista! =)

2007-01-30 @ 19:38:27
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Felicia

Johanna:Ja,visst var den=)
Ally:Det är sjukt gott!Älska nudlar:P
Amanda:Ja,eller hur!

2007-01-30 @ 20:19:01
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback