Godistur blev shoppingtur...

Ja,igår blev jag då lite(jätte!)godissugen,och mamma sa att vi kunde åka till Maxi och köpa godis MEN det bidde inte bara godis,utan följande:

- en deodorent från LDB(Bäst i test i senaste,eller förra, VR nummret och jag håller med,den är sjukt bra!)
- en godispåse(Yummy!)
- en ny Starlet tidning(där
Sigrid är med)
- en snygg väska(På MAXI!?)som jag kan ha om jag ska sova över eller använda som bag till idrottskläder.Lite Longchamp inspirerad(ni vet dom kända som man viker ihop) men utan longchampmärket.

Nu bör jag väl inte behöva shoppa på ett tag?Men jag MÅSTE ha nya jeans och längre vita t-shirts!Tips?

Kommentarer
Postat av: julia

Är &så godissugen! Snygga jeans brukar Jc eller Vila ha. H&M kan &så ha snygga ibland...
Jag tycker du ska satsa på ljusa jeans (om du inte ha många sådana redan?) eller färgade(är så snyggt!).

Postat av: Felicia

Julia:Ja,JC brukar jag kolla på,och H&M har också snygga.Jag tänkte köpa ett par mörkare,jag får se vad det blir.Har svarta och ljusa,men inga mörkt jeansfärgade.Tack för dina tips!

2007-01-14 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback