Mina dåliga shoppingvanor...

Ja,här kommer sanningen fram.Jag shoppar alldeles för mycket skitsaker alldeles för ofta!
Jag shoppar inte dyrt,men mycket,ofta och billigt.Det kommer liksom smygande,den där känslan av att man bara måste köpa något,och man går in i första,bästa affär.Igår var det stan med Sofia efter skolan.Det slutade med två presenter och en duschkräm från The Body Shop till mig.Totalt onödig och att köpa något tre minuter innan bussen ska gå,är det så smart?Näe Felicia,skärpning,du ska ju till London snart!
Dessa vanor ska botas?Tips!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag är likadan .. shoppar småsaker hela tiden :D

Postat av: Annika

Ååååh... jag vet PRECIS hur det är. Jag är totalt shoppingberoende, it drives me crazy och min ekonomi är obefintlig! Ångest! Men min garderob är välfylld i alla fall... :)

2007-01-21 @ 00:40:40
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag tror man måste vara ganska hård mot sig själv och tänka, behöver jag det här? När kommer jag att använda det? Otroligt svårt, men det hjälper! =)

2007-01-21 @ 09:50:47
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jenny

Jag har haft samma problem, bästa lösningen är enligt mig att bygga upp en riktigt bra basgarderob som håller länge, sök bland inlägg hos Englas och andra moedbloggare, många har gjort riktigt bra inlägg om basgarderober. Med en bra basgarderob kan man kombinera och kombinera igen, plaggen är ofta sådana som håller för de flesta trender. Och om man satsar på bra kvalitet så kommer plaggen kännas roliga varje gång man har det,

Det är så jag kommer lösa mitt shoppingproblem i alla fall.

Lycka till =)

2007-01-21 @ 10:20:13
URL: http://www.bluedreams.blogg.se
Postat av: Miss Rude Box

Dina vanor är ofantligt lika mina. Mitt problem är att det inte alltid blir så billigt. Jag kan köpa en jättedyr kjol som jag sedan sitter och gruvar över vad jag ska göra med. MEn under rean har jag dock gjort mig själv stolt. Jag köpte en kappa, en jacka, ett par skor och ett par superfina örhängen. För ett rimligt pris allihop! Jag tycker inte att du ska bota dessa shoppingvanor. Jag menar - jag lider av samma sjukdom^^ Puss gorgeous//MRB

2007-01-21 @ 14:16:23
URL: http://missrudebox.blogg.se
Postat av: Felicia

Alla:Tack för alla jättebra tips.Nu ska jag börja bota denna "sjukdom" xP.

2007-01-21 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback