MOR Cosmetics



MOR Cosmetics har varit rätt omtalat i många olika bloggar,och när jag såg en produkt i en söt förpackning på
Accesora.se och klickade mig vidare till hela sortimentet för MOR Cosmetics blev jag kär och bestämde mig för att skriva lite om det.

På Accesora.se finns det tre olika dofter/märken ,och jag vet inte om det är alla(Vet någon får ni gärna skriva det)
Dofterna/Märkena:
- Sorbet(blått)
- Marshmallow(rosa)
- Persian Peach(vitt/svart)

Mina favoriter ur Sorbet:

- Sorbet Lip Delight

Sorbet Lip Delight
MOR Cosmetics

Ett härlig mjukgörande läppbalsam i oemåtståndligt söt förpackning.

Cocoskräm, vanilj och lime med inslag av ananas och päron skapar den här härliga Sorbet-doften som för dig tillbaks till långa, lata dagar på stranden. Doften är rund och söt, men ändå med en fräsch lätt känsla.

- Sorbet Hand Cream

Sorbet Hand Cream
MOR Cosmetics

Denna handkräm fungerar som en näringskur för torra händer. Den hjälper till att hålla händerna mjuka och nagelband och naglar friska och fräscha. Används med fördel dagligen.

Shea butter och Cocoa butter hjälper till att bevara elasticiteten i huden. Fruktextrakt från mango och avocado mjukar upp, medan avocado, ros, veteolja och sojabönor lugnar och ger fukt. Krämen innehåller hög koncentration av antioxidanter och Vitamin A, C och E.

Cocoskräm, vanilj och lime med inslag av ananas och päron skapar den här härliga Sorbet-doften som för dig tillbaks till långa, lata dagar på stranden. Doften är rund och söt, men ändå med en fräsch lätt känsla.

Mina favoriter ur Marshmallow:

- Marshmallow Hand Cream

Marshmallow Hand Cream
MOR Cosmetics

Denna handkräm fungerar som en näringskur för torra händer. Den hjälper till att hålla händerna mjuka och nagelband och naglar friska och fräscha. Används med fördel dagligen.

Shea butter och Cocoa butter hjälper till att bevara elasticiteten i huden. Fruktextrakt från mango och avocado mjukar upp, medan avocado, ros, veteolja och sojabönor lugnar och ger fukt. Krämen innehåller hög koncentration av antioxidanter och Vitamin A, C och E.

Marshmallow är en vacker feminin doft av rosenknoppar och vaniljbönor.

- Marshmallow Body Souffle

Marshmallow Body Soufflé
MOR Cosmetics

En mjukt vispad bodylotion för lätt applicering. Det absorberas snabbt och lämnar ingen kladdig hinna på huden.

Soyabönor, persika och mashmallow mjukar upp och tillför huden fukt.

Marshmallow är en vacker feminin doft av rosenknoppar och vaniljbönor.

- Marshmallow Lip Delight

Marshmallow Lip Delight
MOR Cosmetics

Ett härlig mjukgörande läppbalsam i oemåtståndligt söt förpackning. LÄppbalsamet har en feminin doft av rosenknoppar och vaniljbönor.

Mina favoriter från Persian Peach:

- Persian Peach Bath Soak  (Fanns ingen bild)

Persian Peach Bath Soak

Sjunk ner i ett avkopplande varmt bad med Marshmallow Bath Soak som är gjord för att ta hand om och mjuka upp din hud.

Den lyxiga blandningen innehåller vitaminrika mjölkproteiner och stimulerande växtextrakt för att ge mjuk hud. Doft av färsk persika.

- Provinical Mini Body Butters  

Provinical Mini Body Butters
MOR Cosmetics

Vacker gåvoförpackning med fyra Mini Body Butters från MOR's kollektion Provincial: Pomegranate, Fig & Olive, Persian Peach.

En perfekt gåva till dig själv eller en vän.

MORs Body Butter är ett extra näringsrikt och mjukgörande Body Butter för torr hud. Body Butter är den rikaste krämen i produktserien och är en riktig intensivkur för huden. 

Jag vet ju inte hur produkterna är,men det var väldigt söta förpackningar!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har den rosa Lip Delighten, helt underbar! =)

Postat av: Felicia

Amanda:Åh,det förstår jag!Hur luktar den och vart fick du tag på den?

2007-01-03 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback