En dag på stan med Jelle

Idag var jag och min underbara Jelle på stan.Letade efter denna klänning från H&M, men hittade inte den :( Fast det var väl inte meningen att jag skulle ha den,så jag gick till Gina Tricot och köpte en sån där tunika som är med i reklamen.Och en vit t-shirt.Tunikan fanns inte på bild,men den var rätt vid,knallrosa och lite över knäna.När man blir brun kan man ha den utan tights.Tunikan kostade 129:- och fanns i 12 färger.Jag provade vit,gul,blå och rosa.I den gula såg jag ut som en jäkla kyckling,inte fint.I den blå framhävdes mina ögon och mitt blonda hår.Och i den rosa kände jag mig somrig.Jag stod och valde i en kvart.Sen sa Jelle:Nu tar du den rosa,det var den du ville ha från början.Och det ville jag ju faktiskt.

Detta köpte jag idag:
♥En knallrosa tunika,Gina Tricot
♥En vit stor tisha,Gina Tricot
♥Ett 5 ämnes block,Akademibokhandeln
♥En rosa stabilo penna,Akademibokhandeln

När jag skulle köpa t-shirten tänkte jag på Nicole Richies vita v-ringade stor t-shirts,lite stora men jäkligt  snygga!


Nu ska jag äta glass med chokladsås♥



Det blev ingen sån här:(

Kommentarer
Postat av: anna wintour

*
*
Anna knochenhauer har jobbet du drömmer om nämligen filmproducent och frilansande fimarbetare
vad är ditt drömjobb? läs mer om anna....
*
*
*du har en bra blogg

Postat av: Victoria

Synd, för den klänningen ser ju så himla söt ut!

2007-03-31 @ 22:00:06
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Janbanan

YEAH YEAH ! <3

2007-04-01 @ 10:26:29
URL: http://barajelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback