Väskor,väskor och väskor

Jag undrade vilken färg av guld,svart,brun och vit ni skulle välja om ni köpte en Chloé Edith med axelrem. Många ville ha en färg men valde en annan,fega precis som jag.Man suktar efter färgglada men tar en vanlig som brun och svart.I alla fall så här blev resultatet(de folk valde):

Brun: 4 hela 1 halv
Svart: 1 hel 1 halv
Guldig: 3 tyckte den var snyggast,men ingen valde den
Vit: none!

Själv gillade jag brun bäst och svart,men jag har två svarta!Jag är i akut behov av en ny väska(enligt moí) och jag försöker kämpa emot principer att köpa en svart.Jag lider av nått syndrom,jag kollar enbart på svarta väskor och massa svarta kläder!Oh well,vem vet vad det blir.Nu ska jag kolla på The Holiday.Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

väääskor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback