Övernattning och väska á 400 ton

Okej.Lätt överdrift,inte 400 ton.Men tung var den.Jag är en sån där dålig packare som slänger ner fruktansvärt onödiga saker som jag inte ens använder,så det är väl mitt eget fel att jag går bakåtlutad och har ryggskott senare.Vad jag behöver är A: en packningsexpert B: en proffsmassör eller C: en packlista skriven av moí med nödvändigheter ONLY!Fast då får jag väl skriva trettitolv stycken,en för varje olik väska,som övernattning,solsemester Spanien á 4 veckor,Londonweekend osv.

Oh well,nu lämmnar vi ämnet packning och går vidare till vad jag haft för mig den senaste dagen.Igår klockan 11.00 var jag inne i stan.Men inte av den roliga anledningen(Ni vet vilken :P) utan för att gå till doktorn.Suck.När jag kom hem satte jag mig för att göra om spellistan med låtar jag ska ha in på min IPod♥.Jag är fortfarande inte färdig,jag hittar inte låten som brukar vara med i
Ugly Betty.Den går typ så här: Suddenly I see,someone is watching over me,eller jag vet inte men den är bra och jag bara VET att min storasyster brukar spela den.Jaja,får väl fråga när hon är hemma igen.
Efter ett tag ringde Oh-livia och undrade om jag kunde komma ner till henne i Åsa och sova över,och snabb som jag är var jag färdigpackad och klar att åka 30 minuter senare.Så jag tog pendeln till Kungsbacka.På vägen läste jag universums bästa bok just nu: Bergdorfsblondiner. Det är en bok i klass med Djävulen bär Prada och En Shopaholics bekännelser,alltså ett måste att läsa.Ska skriva en recension när jag läst ut den.

Hos Olivia var det kul som vanligt,vi fick en överdos av spelet Trouble,som vi brukar få.Olivia tjurade när jag vann och blev glad när hon vann,som vanligt :P

Och idag när jag kom hem så låg jag i soffan och läste nya VR som kom idag.Man fick nån typ tonad dagcreme frn Nivea,och det är ju jättebra.Då har jag en för dagen och en för natten.Igår köpte jag nämligen nytt ansiktsvatten och fuktkräm från Garnier.Speciellt för lite torr hud med feta delar.Skumt,jag vet,men min hy är skum.Anyway,det går i rosa♥ och fuktkrämen är i en burk som bara skriker tant!Det innehåller rosekstrakt och E-vitamin.

Mamma köpte även klänningen med stort K.Trodde äntligen att jag skulle få min klänning,men det var inte menat att jag skulle få den.Den kändes inte bra,34 för liten och 36 för stor.Suck.Nu ska jag sjunga SingStar och äta blåbärsmuffins,men inte på samma gång :P

Ciao!♥



Nya ansiktsvattnet tv. och krämen th.



Ååka pendeltååg...

Kommentarer
Postat av: Hanna

ska oxå ta pendeln till kungsbacka imon *snark* men möta olivia :D

Postat av: Sophie

Du är inte ensam om att packa tungt! Light va e det?;)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-04-04 @ 11:26:50
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Angggelica

Jag har provat det där ansiktsvattnet, är det bara jag som tycker att det känns kladdig? :-)
Kram

2007-04-06 @ 18:54:35
URL: http://angggelica.blogg.se
Postat av: Felicia

Hanna:kuul!
Sophie:Ja pecis!
Angggelica:Det är inte det minsta kladdigt,det är väldigt milt,fast tengör ändå.Prova det!Maila gärna om du vill veta mer :)

2007-04-06 @ 20:26:29
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback