Kul lista från Fannys blogg

http://fannystyle.blogg.se

10 favoriter:
Färg:
vit
Mat: potatisgratäng med lövbiff.
Band: U2
Film: Um...
Bok: en shopaholics bekännelser
Sport: fotboll
Årstid: Vår-sommar .
Veckodag: fredag och lördag :).
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: kväll.

9 för tillfället:
Humör: tröött.
Smak: hum..
Kläder: replay - jeans, I(L) London tisha,svart cardigan och kärringtofflorna.
Bakgrund: en spanienbild.
Nagellack: Inget.
Tid: 17.17.
Omgivning: hallen..
Irritationsobjekt: Faktiskt så är jag inte irriterad just nu=).

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Lisa Tunhage
Screen name: Va?
Husdjur: en hund.
Piercing: hål i öronen när jag var 5
Förälskelse: no clue
Musik: Spice Girls.Hade klänning,keps,CD,väska och plancher en masse.
Bil: en leksaksbil i plast som man skulle lära sig att gå med.Så jäkla heet!
Ord : ska jag veta det?

7 senaste:
Cigarett
: Non smoking(but smokin' hot ;).
Mat: lite omelett.
Dryck: Mjölk .
Biltur: igår kväll.
Tv-program: hm...jag har bara kollat på typ små snuttar av engelska program på flera dagar!:O.
Spelad låt: massa på iPoden.Sofia är som morfar,bara zappar hela tiden:P.
Köpta klädesplagg: en vit tröjklänning,två vita vaslinnen,en I(L)London t.shirt och en vit tröja till

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Jag tror det.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Nej
Varit med på TV: Japp.Simmade på Valhala och blev filmad då.Syrran blev intevjuvad,jag vill inte(var 4)Kysst någon du inte känner:

5 nej tack:
Kläder: hm...Ingen aning!
Mat: blodpudding,bananer,nåt med banan och massr mer.Seriöst jag gillar typ inte mat:S
Musik: fjortispop(tänk cascada).
Dryck: kaffe .
Personlighetsdrag: Bitch.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åkte flygplan.
Du kan höra just nu: surret från datorn.
Du inte kan leva utan: mycket.
Du gör när du har tråkigt: bloggar,dricker o'boy(sjukt dålig vana ska sluta),kollar på TV,sover

3 personer:
Du kan berätta allt för: mamma,nästan.Fanny funkar fint också
Du tycker om: Mina kompisar och familjen :D.
Du inte gillar: En person som jag inte kan säga namnet på,det är ju inte så snällt

2 val:
Kaffe eller te: Te!!!.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: att vinna massor av pengar(typ 100 miljarder) åka till Paris,Milano,London,N.Y och massa tropiska ställen och shoppa där.Då skulle jag gjort detta:
-rest MASSOR och gett resor till mamms,papps och andra som ville ha det.
- gett pengar till rädda barnen
- köpt en röd ferrari eller annan röd bil till mamma
- köpt en cool sportbil till pappa och en egen fil på ett stort öde fält där han kunde gasa pååå
- köpt en Bayswater till Fanny och en Chloé Edith till Sofia
- Köpt en lägenhet i London till hela familjen och en egen till mig när jag blir lite trött på dom
- fixat lite på detta huset eller köpt mammas drömhus

NU: Desperate houswives

Kommentarer
Postat av: Lolita

Vad söt lista! du verkar vara en föräldragris som jag hihi :) Schyst att skänka väskor till kompisarna! :D

Postat av: Felicia

Lolita:hehe,jaa morsgrisar är vi allihopa xP

2007-02-16 @ 20:50:19
URL: http://feliciasshopping.blogg.se
Postat av: Jenny (Bloggen Blue Dreams )

Kul lista :)

2007-02-17 @ 08:08:38
URL: http://www.bluedreams.blogg.se
Postat av: cassandra

rolig, rolig!

2007-02-17 @ 16:38:09
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback