Londonshopping

Hejsan alla!
Nu är jag tillbaka,datorn funkar sådär,skulle inte den vara bättre efter lite paus?I alla fall,i London så kör man ju ett annat tempo,upp tidigt,gå mycket och somna sent,så jag är väl inte helt olik datorn,är väldigt trött.Tyvärr har jag inte lagt in bilder på datorn,men det kommer.Här kommer dock en lista på shoppingen,så håll till godo!

Mina fabulösa inköp:

- I♥London t-shirt, gatustånd
- Söt vit topp,Miss Selfridge
- Cooling fot lotion, The Body Shop (TBS)
- Foot and bodylotinon cocoa butter, TBS
- Olive shampoo, TBS
- Olive conditoner(balsam), TBS
- Coconut shower gel, TBS
- Söta rosa tofflor med blommor(2), Accesorize.Pappa kallade dom tanttofflor, för att dom är virkade.De kanske 'är lite tantiga?
- Johnny Depp väggkalender, Lillywhites
- Penna, TATE
- Litet block, Shakespear Globe
- brittiska Glamour
- LOOK
- BOK: kommer inte ihåg vad den hette, Waterstones
- 2 vita baslinnen, GAP
- Vit 100% ull tröjklänning, Benetton
- grå/blå halsduk(lång) med paljetter längst ner, ZARA
- rosa rouge, TBS
- rosa metallic notebook, The banana bookshop
- berlock: I♥Shopping, Claire´s.På flygplatsen precis innan bagage inlämmning.Hade ju lite pengar kvar,synd att inte bränna dom med xP
- berlock: Shopaholic på en rosa-randig kasse, Claire´s

Sådär, nu blir det O'boy med Desperate Houswives.Kul att vara hemma igen, ska bli kul med bloggen igen.Om datorn vill funka.

HUGS NO DRUGS//Felicia

Kommentarer
Postat av: Jenny (Bloggen Blue Dreams )

Kul att du e tillbaks :) Har saknat ditt bloggande. Och vad mycket kul shopping du måste ha gjort =)

Postat av: Felicia

Jenny:Tack,vad glad jag blir=).Ja,det var verkligen kul att shoppa!Enda nackdelen var att nacken och ryggen fick ta stryk av shopping och tung väska.

2007-02-16 @ 19:18:43
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback