Årets bäst klädda - omgjord ordning!

Topp tio
Topp tio bäst klädda kvinnor:
1. Kylie Minogue
2. Victoria Beckham
3. Nicole Richie
4. Kate Moss
5. Sienna Miller
6. Mischa Barton
7. Jennifer Aniston
8. Rachel Bilson
9. Kate Hudson
10. Gwen Stefani

Min lista
1.Nicole Richie
2.Mischa Barton
3.Kate Moss
4.Rachel Bilson
5.Victoria Beckham
6.Sienna Miller
7.Kate Hudson
8.Jennifer Aniston
9.Kylie Minogue
10.Gwen Stefani

De som jag tycker klär sig bäst topp fem:

1.Nicole Richie
2.Micha Barton
3.Kate Moss
4.Rachel Bilson
5.Lindsay Lohan

Hur skulle din topp fem se ut?Maila eller kommentera gärna din lista.Några kan bli publicerade på bloggen! :O

Kommentarer
Postat av: Miss Rude Box

Nice lista. Jag håller kanske inte med om ordningen men är det inte en smaksak, than what?;) Mohihi, söt blogg iallafall!

Postat av: Felicia

Miss Rude Box:Jodå,det är verkligen en smaksak,och det är ju tur att alla har olika smak!Tack så mycket ;)

2007-01-13 @ 19:23:15
Postat av: Anonym

jag tycker nog, 1. mary-kate olsen, 2. hilary duff, 3 ashley olsen, 4 kate moss, 5, nicole richie

2007-01-14 @ 20:59:51
Postat av: Alexandra

Jag skulle nog säga ,
1. Rachel Bilson
2.Kate Moss
3.Mischa Barton
4.Victoria Beckham
5.Nicole Richie

2007-01-18 @ 20:17:34
URL: http://sandrow.,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback