Dagens 10/1

Låt: Oh Father,Linda Sundblad
Utstyrsel(he...he...):svarta styprör,svart,tunn långärmad med vit A-linjeformad vit top med lite spets på över,långt halsband med lila kula,blå kappa,svarta stövlar,väska,vantar och mössa
Roligaste skämt:Eh...Seth Cohens meningar?(Ja,det blev väl tre avsnitt för mycket idag...)
Tråkigaste skämt:Hum,tja vi hade ju inte Tore Lundh idag så...inte så mycket trist på skämt-fronten.
Roligaste saker:Det jag fick på engelska provet(91/91 :O)Att kunna oregelbundna verb är ju en fördel om man vill bo i N.Y eller London...Träningen var kul också,men jag hade gärna hoppat alla biverkningar(träningsverken!)
Tråkigaste saker:vi har fått reda på att vi ska ha fysikprov snart och att jag måste börja läsa i fysikboken,inte bara bläddra.Suck...All denna träningsverk!Det är lite ologiskt att man ska kunna träna i 3 timmar utan träningsverk,men jag hade blivit lycklig om jag slapp den.

Så har min dag varit ungefär.Och tänka sig föresten det är bara 1 vecka kvar till O.C-sässongsstart igen!
Så sitt bänkade framför TV:n klockan 20.00 nästa onsdag och ha på kanal 5.
Vi den tiden kommer jag (tyvärr) vara på träningen.Kan inte jag få gå 12 minuter före så jag hinner hem?Livet är orättvist gott folk!
Nu ska jag:
- duscha(och alltså gå stelbenbt uppför den lååånga trappan,som kanske inte är så lång(?)
- klaga över att jag har träningsverk.
- måla naglarna(men i vilken färg?Lila,svart,rött eller ljsrosa?Dagens i-landsproblem?
-
klaga ännu mer för att jag har träningsverk(tjohoo!)
- sova.och somna tidigare än 23.55 idag!

God natt var det sen då.Ciao!

p.s:grattis josse,som fyllde år idag♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ibland får man väl vara lite ytligt. På lacket skulle jag välja ljusrosa, de mörka färgerna känns lite trista numera!

Postat av: Felicia

Amanda:Ja,ljusrosa är så vårens it-färg på lacket!Och det ljusar upp den svarta outfiten med guld jag ska ha på festen.

2007-01-11 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback