Dagens 28/1

Dagens låt: Snow(Hey Oh) - Red Hot Chili Peppers
Dagens outfit: Replayjeans,grå v-ringad ZARA-tröja och en silverkedja med mammas hjärtberlock och hår i knut
Dagens Obsession: Desperate Housewives.Har kollat på mer än två avsnitt idag:O
Dagens roliga:hittade en tjuga i min gamla plånbok,så nu kan jag ju köpa något.Eller?
Dagens umgänge:Sofia och jag planerar en tjejmiddag med lite coctail-tema och snart ska jag till Fanny och kolla på ELLE-galan.
Dagens blogg: alla de som är länkade på min är värda en look.

Fortsatt trevlig kväll OCH GLÖM INTE ELLE-GALAN!!!

Kommentarer
Postat av: Danni

Kul med tjugan och Snow är verkligen bra :)

Postat av: Systrarna

Såg ELLEgalan förut, åh vad Dita är vacker!

2007-01-28 @ 22:49:59
URL: http://lebonbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback