Dagens shopping

160669-1

Svart linne med guldtryck på,JC,149:- Ett riktigt kap
Svart penna,Ordning&Reda,20:- Svart text i min kalender blir vanligareoch vanligare
Rosa kalender,Ordning&Reda,210:- Är den inte bara för söt?
Svart topp som är lite ballongformad,JC,179:- Den är jättesöt och puffig,ocyh trots det som
Hotspot säger så säger jag så här: bilden gör den inte rättvisa,den är mycket puffigare i verkligheten.
Maybelinne Great Lash Mascara,H&M,39:- Jag behövde verkligen en svart mascara som inte är vattenfast,för det kan jag med linser inte ha =( Så no tears här inte ;)
Röd/Vinröd sammetsneccesär,H&M,49,50:- Den är ju för söt,fast jag la den fel,den har silverknäppe ochså.

Den beige/gråa väskan från Chanel lånade jag från en kompis(S) och hon har fått den av sin moster - och ja,den är äkta!
Modellen är Chanel 2.55 och är en av Chanels äldsta väskor,mest kända iallafall.Den heter 2.55 för att den designades/skapades i februari 1955.Den ska jag ha på festen snart.

Nä,nu blir det victorias och jag ett tag!♥

Kommentarer
Postat av: Mimo

Vad snällt att låna ut en sådan dyrbar väska.

Postat av: julia

Snäll kompis!

2007-01-04 @ 21:48:54
URL: http://www.fashionbabe.webblogg.se
Postat av: Felicia

Julia:Ja,Sofia är The Best ;)

2007-01-05 @ 12:20:30
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback