Lista: beroende av

Här kommer en liten topp fem över vad jag är beroende av just nu.
1.Melontuggumin i form av en melon med svarta kulor i(alltså inte de från Extra med melonsmak)1:-/st
2.shopping.Gah,min plånbok är ruinerad!Och jag som snart ska till London.Nä,nu blir det march hem från skolan
3.Rosebud.Varför vet jag inte om det är farligt!Någon som hört det och vet om det är sant?
4.det nya lip balmet från The Body Shop
5.bloggen.eller datorn i allmänhet!

Vad är ni beroende av?Ta gärna listan till er blogg och/eller  kommentera era hemska beroendevanor♥


Självbehärskning my as

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag klarar mig inte heller utan datorn. Den anävnds flitigt till både plugg och bloggande! =)

Postat av: Felicia

Amanda:ja,vi lever i ett dator (och övrig teknik)beroende samhälle(but I like it,like it yes I doo)

2007-01-26 @ 21:58:04
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback