Nytt lipbalm

Var på stan med Loppan,Ester och Olivia idag.Fikade på Donken.Fikan bestod av en glass och pommes.Nyttigt värre xP.Innan bussen skulle gå gick moí in på The Body Shop och införskaffade ett sånt här.Hade inte överlevt utan ett till lip balm.Det är farligt att the Body Shop ligger så nära busshållsplatsen,en äkta pengafälla!Jag fyndade i alla fall,det var på rea och kostade 35:- istället för 69:-!Så egentligen sparade jag ju pengar...logiskt va?Nä,nu ska jag göra något annat och sen ikväll klockan 18.30 ska jag kolla på Rosa-the movie.Någon som har sett den?Var den bra?Ciao!

Mmm...

Kommentarer
Postat av: jenny

min kompis såg den med sin lillasyster, fast hon har inte sagt ännu vad hon tyckte om filmen..

Postat av: Lina

Haha, Rosa. Jag och en kompis har pratat mycket om den filmen men det känns som om vi är för gamla för att gå och se den. Vi ska försöka ladda hem den och se den i smyg ;)

2007-01-27 @ 00:36:35
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Evelina

det ser verrkligen mumsigt ut! :D kan du inte skriva en recension om filmen, funderar på att gå på den... kram

2007-01-27 @ 09:29:52
URL: http://evelinasshopping.blogg.se
Postat av: Felicia

Jenny:jag tycker att den var jättebra!
Lina:det beror på hur gammal du är för jag såg flera typ 16 åringar som kollade.
Evelina:ja,tyvärr råkade jag smaka på det igår när jag drack vatten.Det var inte lika gott som det såg ut=)Absolut recension kommer,tack för tipset!

2007-01-27 @ 12:21:54
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback