Om mig

Denna listan lånade jag från bloggen Englas Showroom,fast inte hela.Här kan du läsa Englas grymma blogg!

Namn: Felicia.Kallas Fille( sen ettan) och Fillson(av Sofia only...)
Ålder:  13 år,fast blir 14 den andre februari(om prick 3 veckor!)
Stjärntecken: vattuman
Ögonfärg: väldigt blå.Typ turkosblå.
Hårfärg: guldblond och sen massa olika färger.Min frisör brukar fråga om jag gjort slingor,men så är mitt hår.I just have to live with it...
Längd: 164 och en halv cm

Utbildning: Jag utbildar mig fortfarande,går andra terminen i 7:an
Jobb: inget.Men jag vill jobba inom mode,typ designer.eller skriva,typ bli journalist eller jobba på amerikanska Vouge.Watch out Anna Wintour

Favoritresmål: Oj,många!Jag vill åka till New York,Paris och Miami.
Godaste maten: Hmmm...potatisgratäng med lövbiff är ju väldigt gott,men jag älskar kinamat från restaurangen Mare Nostrum.Tyvärr ligger den i Spanien...
Bästa godiset: Hehe,jag är en godisgris =) men jag kan inte motstå lakrits ller chokladen Geisha.Yummy!Sen gillar jag naturgodis också,mest majsbollar med yogurt och vit chokladöverdrag
Dricker: vatten,apelsinjuice,mjölk.
Favoritprodukt: Åh,lip balms i alla dofter,färger och former!Just nu är det Rosebud jag inte kan leva utan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback