Övertrött Felicia pga två nästan sömnlösa nätter

Ja,rubriken säger väll allt i detta fallet,men jag ska berätta hur det ligger till.
Jag (och
Cassandra ) har nu två dagar(nätter+mornar egentligen) haft seriösa sömnproblem.I natt till exempelt,jag la mig vid halv tolv och sedan så läste jag lite och försökte sedan somna.Eh,efter en stund försökte jag läsa lite till,sedan somna igen.Inte gick det bättre,så då försökte jag lyssna på musik.Det enda det resulterade i är att jag nu är extremt trött på låten Come away with me med Norah Jones.Sen försökte jag läsa lite till,men det hjälpte inte.Då låg jag still och tittade upp i taket,och jag tror nog att jag somnade efter ett(långt)tag.I alla fall,senaste gången jag kollade på klockan var den 3.25.
Näe,nu får jag skärpa mig,jag måste helt enkelt lägga in den där CDn med en gubbe som sitter och räknar får(1 får.....2 får.....3 får.....) på iPoden.Perfekt!

Är det någon mer som har svårt att sova?Och har någon några tips?♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade svårt att somna, men ett tips som funkar bra för mig är att ställa väckarklockan jätte tidigt , senare på kvällen är men garanterat trött och somna tidigare. Det funkar i alla fall för mig. Lycka till =)

Postat av: Felicia

Jenny:Tack,jag måste gå upp jäättetidigt imorrn,det blir skridskoåkning runt 10...

2007-01-05 @ 19:33:52
Postat av: Beffa

jag har också svårt att somna..ingeting hjälper! det där med att ställa väckarklockan tidigare funkar verkligen inte. antingen stänger jag av den och somnar om fort som attans, eller om jag lyckats kliva upp så somnar jag ett par timmar på dagen och sen är det samma visa på kvällen igen. rätt trist faktiskt. ska nog försöka sova nu kanske..sov gott!

2007-01-06 @ 04:30:37
URL: http://beffa.blogg.se
Postat av: Felicia

Beffa:Näe,men inatt kunde jag sova trots en skräckfilm!

2007-01-06 @ 13:41:52
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback