Ingen Greys och tre timmars träning

What is happening to the world?  Först ingen Desperate igår och idag blir det ingen Greys!Hur ska en stackars flickla överleva?My,my,my!Förhoppningsvis kan O.C och det kommande påsklovet förbättre denna fruktansvärda situationen något,men det är inte säkert,absolut inte säkert!

Sen att jag avarit klumpig igen gör inte saken bättre.På träningen skulle jag köra halvskruv och landar med foten böjd i mttan.Nåväl,det går säkert bra!

Dagens lilla bloggtips är en "humorblogg" som min kära kompis Jelle skriver.I den får du veta vad hon gör på helgerna,vad hon tycker om pressbyråns bullar och hur Köttfärs ser ut.OCH vem Köttfärs utan X är!

http://barajelles.blogg.se är adressen som du bara måste kolla in!

UPPDATERING:
Vad skådar mitt linsbeklädda öga?Är det inte GReys på TV?Oh lord!Ciao!

Kommentarer
Postat av: Janbanan

hahha vad gölliig du är Fille =D
assåå jag längtar te nästa grey's anatomy avsnitt !! kommer derek o meredith bli ihop :O ? för hon valde honom, fast innan hade derek sagt att han inte var bra för henen xD
faaan kommer dö av spänning häär........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback