Frågor

Den senaste tiden har många frågat saker på bloggen,om saker jag köper och annat de undrar.Jag har en mailadress som man kan maila till,jag kollar på dom regelbundet,nästan varje dag.

[email protected] är adressen.Jag svarar på allt från frågor om mig och mi shopping till trendfrågor och husdjursraser.Ni fattar vinken va?Det känns som att när ni frågar på inlägg får ni inte svaret lika direkt,så det är via mail eller kommentarer,men då publicerar jag frågan för att ni ska hitta svaret.Vad tycker ni blir bäst?


Kommentarer
Postat av: Jonna

glad påsk:)
J

Postat av: Anonym

Heej felicia :) synd att du inte kunde komma på hannas tennismatch ! :( du o ditt jävla påskpyssel:O
vad gjorde du på påskpysslet ?
KYCKLINGPUSSARFRÅNENBANAN(L)

2007-04-07 @ 19:10:34
Postat av: janbanan

ASSÅ DET VAR JAG SOM SKREV INLÄFFWR INNAN....

2007-04-07 @ 19:11:06
URL: http://barajelles.blogg.se
Postat av: Felicia

Jelle:Jag gjorde två kycklingar xP Jätteheta med fjädrar och hjärtpaljetter.

2007-04-07 @ 19:15:32
URL: http://feliciasshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback