Lista om min dag

Denna listan tog jag från Rars blogg

Dagens låt: Allt som finns på The OC Mix 6
Dagens dusch: Lång.Fast det var mer som bad/duschning
Dagens frisyr: Utsläppt med en klämma för lilla luggen(det långa håret som bara hänger)
Dagens smink: fuktkräm,Garnier.Rouge,The Body Shop.Eye shimmer,H&M.Läppsalva,Försvarets Hudsalva.
Dagens klädsel: Jeans,Replay.Vitt linne,Koola Anna.Turkost linne med virkad blomma,ZARA.Svart cardigan,Gina Tricot.Trench,JC.Ballerinaskor,Shelly's LONDON.
Dagens händelse: Jag.Har.Lyckats.Vara.Teknisk!Jag laddade ner iTunes 7.1 OCH synkade min iPod OCH bytte namn på den :O.Bör tilläggas att jag är ruskigt oteknisk.
Dagens planer: tja,restrerande planer är ju att kolla på Greys.
Dagens vill ha: En snygg väska.Dyr.I skinn.Gärna en röd större Chanel med kedje handtag.Give it to me!
Dagens saknad: Halleluja låten från the OC.Varför har inte jag den?
Dagens drog: jag vet inte,shopping?
Dagens tråkigaste: när jag satt för att fixa iTunes.Det tog mig...tre timmar.Det var kul...en timma.
Dagens finaste: Helt enkelt ingen aning.
Dagens måste: jag skulle boka klipptid och det har jag gjort.Sen skulle jag kolla på Greys och det ska jag.
Dagens dricka: mest vatten,men snart ska jag ta ett STORT glas o'Boy.
Dagens köp: mängder!Skriver i ett senare inlägg.
Dagens mat: frukost med yogurt och k-special,lunch med makaroner och "farlig korv".
Dagens sjuka: at jag alltid får ont i handlederna.Och att jag fortfarande är rädd för att cykla i trafiken.haha.
Dagens kärlek: ALLT♥ utom cyklar hehe
Dagens mående: braa

Sådärja,nu ska jag skriva avad jag köpt och sen ska jag gå mannekäng för mamma och Amanda.




 


Kommentarer
Postat av: A

Det var jättefina saker :D Men jag väntar fortfarande på klänningen...! /A

Postat av: naomi persson

hej felicia vad kul att vi ska komma till er.från din guliga kusiner naomi och nina

2007-04-30 @ 19:47:23
URL: http://www.stallet.se
Postat av: anonym

asså för det första vem bryr sig? vem bryr sig om vad du har gjort eller köpt herregud! och för det andra skaffa en fucking hobby....

2009-11-06 @ 00:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback