Min födelsedag!

Idag är det min födelsedag=)Väcktes på morgonen av hela familjen med paketer och en bricka med en chocolate chip cookie och juice.Mums!Det var jätte fina paketer jag fick.

Av familjen:
- en rosa mobil(innan)
- pengar till London
- en vit t-shirt med en guldig dödskalle på som har hörlurar på sid.Sjukt cool
- ett fint armband i form av en kedja med en "pinne" i slutet som man trär genom en ring för att knäppa.Innan " pinnen" är det ett litet hänglås med bling på.Detta armband ska bli mitt signum:P
- ´Gossip Girlsboken nr 3.Jättebra,rekomenderar den serien!

Av vänner:
- ett fint halsband med en hjärtberlock, Sofia J
- ett fint halsband med en rund ring med olika berlockstenar på som hänger i ett rosa sidenband.Egengjort!:O,Michelle

Sen var det flera som glömt hemma,känner igen det från mig själv.hrm...I alla fall så hade jag en bra födelsedag,senare ska jag äta med familjen.Har beställt potatisgratäng med lövbiff,en av mina favvorätter.Yummy!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis ocb ha en bra födelsedag!

Postat av: Modesty Mia

Grattis!! Fina grejer du har fått!

2007-02-02 @ 15:52:15
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Evelina

grattis! :D låter som fina saker! grattiskram!

2007-02-02 @ 16:38:25
URL: http://evelinasshopping.blogg.se
Postat av: Sofia

Grattis Gumman (L) Du är så söt så . Känner mig skyldig att jag glömde presenten :'(. Men somdu kanske vet så har jag börjat ta bussen på morgonen och det var stressigt. Men det är iof ingen ursäkt för dej solstråle :D
Grattis Kramar o Pussar (L)

2007-02-02 @ 23:03:12
Postat av: Felicia

Grattis på födelsedagen :)

2007-02-02 @ 23:15:53
URL: http://felicias.webblogg.se
Postat av: Felicia

Jenny:Tack,det ska jag ;)
Modesty Mia:Tack!Ja de var verkligen fina.
Evelina:Tack.Kram på dig med=)
Sofia:Hrm,stressiga mornar med busstider och glömda saker känner jag igen älsk-pälsk!Det är en apbra ursäkt.
Felicia:Tack!

2007-02-03 @ 12:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback