Bananhalkning

Idag tränade jag,fast jag tränade inte...Jag ska ta ALLT från början:
Jag åkte till träningen som vanligt och förväntade mig att faktiskt träna.Vi kom till salen och började värma.På varv två gjorde vi saxhopp* och hade strumpor på.Mina var extremt halkiga och efter några saxhopp halkade jag och gjorde den där typiska serieramlingen - det såg ut som om jag halkade på ett bananskal och jag flg liksom bakåt och landade RAKT PÅ RYGGEN.Aj.Så jag satt och gjorde nada ´från 17.15 - 19.15.Och nu är liksom hela ryggen öm,stel och värkande.Näpp,nog med beklagningar,nu blir det Ugly Betty!ciao♥

*saxhopp är likamed ett hoppsasteg och sen drar man upp benen så att det ena kommer först och sen det andra lägre...Lätt hänt att halka - dock endast el klanto moí lyckas...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback