Disney on ice

Ouí,idag har jag varit och kollat och arbetat(lite då) på Disney on ice.Anledningen var att min gymnastikförening(GF Energo) skulle hjälpa till och där var jag och sprand upp och ner för läktarna på Scandinavium(många och höga) och la lappar på var tredje säte.Lönen?Att få kolla på Disney on ice-showen for free...Den var jättebra,och en hel del underbara klänningar och välkända Disneyfilmer senare blev man liksom Childish igen och kollade hänfört på de som åkte(de var SJUKT BRA!).Det sötaste var ju helt klart när Långben inte visste vart slottet var(alla barnen ba Åhnej.) och sen kom slottet fram MEN!Långben var åt fel håll.Ve och fasa!Alla barnen pekade och ropade där,där!Naaw,så gulligt med småbarn ju!Näe,nu ska jag göra nått annat,till exempelt kolla på lite mer O.C?Maybe,maybe...Ha en bra dag!Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback