Dressed for sucsess in the rain

Dressed for sucsess in the rain

Att vara dressad för regn när det regnar är oftast inte smakfullt,bekvämt eller snyggt.Fula gummistövlar i trista färger,tält-liknande regnjackor som aldrig håller vad dom lovar och regn droppande nerför pannan som gör att sminket rinner huller om buller och håret ser ut som ett skatbo.Hum,inte så kul.
Näe,istället för att se ut som ett tält med risigt hår och rinnande make-up med ett par enorma gummistövlar så kan man ha en snygg kappa som tål regn OCH är snygg med ett par flerfärgade stövlar,läcker väska och ett paraply.Man kan även skydda sin iPod med ett snyggt fodral.

Kappa: Berberry Prorsum
Väska: Stam Bag från Marc Jacobs
iPod fodral: Juicy Coture
Paraply: Marc Jacobs
Stövlar:Emilio Pucci♥

Nä annat såg det ut när jag sur och kall klampade in genom dörren.Den blå kappan var blöt,men inte jag där kappan var!Mina jeans hade byt färg på många ställen och mitt hår kunde kramas ur.Oh good,stackars mig!Menmen,då får man lära sig att faktiskt ta med ett paraply när det ska regna.

Vad tycker ni om regn?Ris eller ros?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fina gummistövlar, hade man såna skulle regn verkligen vara lite kul dåochdå. Annars är regn mest till besvär.. Fast nu är det snö här, så regn bekymmer har vi inte just nu. Fint kollage =)

Postat av: Felicia

Jenny:Tack

2007-01-12 @ 19:06:18
URL: http://feliciasshopping.blogg.se
Postat av: jessica

hej
letar febrilt efter ett par gummistövlar som är vita med vågigt kantskaft och rosmönster på sidan har letat överallt efter dessa men kan ej finna dem. hoppas på din hjälp tack på förhand

2007-08-16 @ 10:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback