Jag.Behöver....

Ja,listjunkie som jag är så blir det ytterligare en liten lista här innan jag ska sussa sött och länge♥

JAG BEHÖVER:
1.Ny design på bloggen(på G)Jenny från Bluedrams håller på att pyssla lite tror jag.
2.Beställa klipptid.Nu.Snart.Jag har inte klippt mig på månader!
3.Sova.Läänge.

JAG BEHÖVER INTE:
1.Mer läppglans,lip balms och andra läpprodukter.Utförlig lista ska göras.Någon gång.
2.Gå upp halv 7 imorgon(ahhh)
3.Äta nu.För jag är proppomätto av en halv bit blåbärspaj.Urk!


Jag ska också skriva ihop ett inlägg om min basgarderob och tips,så om ni har ett jättebra baslinne så tipsa gärna om affär och typ och pris i ett mail på följande adress:
[email protected]

Nu SKA jag sova.Godnatt.

Kommentarer
Postat av: julia

För några år sen höll jag &så på & köpa läppglans m.m hela tiden!

Postat av: Nora

skickar inte iväg ett mail, men hoppas att det gåt bra att jag tipsar här ist. :)

Jc har lätt dom bästa baslinnena. Lagomt långa, krymper inte och bra passform. Kostar 129 kr. :)

2007-01-27 @ 14:18:37
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Felicia

Nora:det är helt OK.tacks,tacks för tipset

2007-01-27 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback