Mail från Sophia



Mail 1:
Hej!
Jag undrar verkligen vart man kan köpa den där svarta väskan som du har högst upp i varje inlägg?

FELICIA:Väskan är en Mulberry Bayswater och kostar 8000-9000:-.Den finns i Göteborg på NK och troligen i Stockhom där med.

Mail 2:
Hej! Okej,då vet jag,men tyvärr kostar den alldeles för mycket för min budget! Jag är på jakt efter en ny väska, men jag vill inte lägga ner mer än 1500. Men jag blev nyfiken,vart kan man få tag på liknande?Du kanske inte riktigt vet för jag bor i Stockholm och du bor i Göteborg...
FELICIA:Näe,jag vet inte vart kopior finns i Stockholm,men jag vet att det finns en kopia som Tiger of Sweden har gjort.Den är i äkta skinn och kostar 2300:-.Sisters har en plastig kopia i skinnimitation(jag har kännt på den) ochkostar 399:-.Vet någon läsare svaret på Sophias fråga,så sitt inte inne med det utan berätta.Lycka till sophia.Kram/Felicia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback